SMS-ul de adio scris de Madalina Manole


„Îmi pare rău, dar nu mă mai suport fizic” – asta spune Mădălina Manole în mesajul lăsat în telefonul ei înainte de a muri.

„Îmi cer scuze faţă de toţi cei pe care îi rănesc şi care ştiu că mă iubesc foarte mult. Îmi cer scuze de la Puiu (soţul n.r.)… îmi pare rău, dar nu mă mai suport fizic. Cei din jurul meu nu au nicio vină. …Îmi cer scuze şi de la copilul meu, Petru, îngeraşul vieţii mele, pe care îl iubesc foarte mult”, aşa suna SMS-ul pe care Mădălina Manole l-a lăsat în telefonul său înainte de a muri.

Lasă un răspuns

