Emile, piticule..


Povestea lui Emil incepe la un magazin destinat animalelor.

-Buna ziua

-Buna ziua

-Ce mai faceti nea Vasile?

-Bine multumesc, ma chinui cu vanzarile astea, nu mai merge treaba deloc pe criza asta economica

-Vreau sa cumpar si eu un papagal.Unul pitic daca aveti..

– Hai cu  mine , sa-ti arat unul, nu-l cumpara nimeni, ca astia vor doar daia  mari, poate il vrei tu..

– Bine , va urmez.

– Uite-l, este papagalul Pitic, exact cum ti-ai dorit, eu l-am botezat Emil, tu poti sa-i spui cum vrei.

– O sa-i ramana acelasi nume ca i se potriveste, micut si cu dungi galbene si verzi :)) e rau? pishca?

– Da , eu m-am speriat cand l-am vazut prima oara , am crezut ca este bolnav, dar mi-au zis cei de acolo ca cica asa e rasa lui, mic si rau.

– Bine il i-au pe acesta , e simpatic,  sper ca nu vb, sa nu repete ce aude intre mine si ..

– Da, stai fara grija ca nu e vorbitor, doar da din cap la ordine, atat si mai sta intr-un picior cateodata, dar de vb, nu o face.

– Foarte bine, e pasarea perfecta.Emile , gata esti al meu de azi.

– Cat costa?

– Pai , 100 de euro avand in vedere rasa, penajul , coloritul, e ceva mai special. :)))

– Bine , astia sunt banii..

– Multumesc frumos, sa va traiasca !

–  Buna ziua , nea Vasile.

– La revedere , Traiane.

Lasă un răspuns

