e El , e Ea


-De ce m-ai chemat aici?

-Vreau sa vorbim

Despre ce?

-Te iubesc

S-a intamplat ceva? de ce ai fata asta?

-Trebuie sa-ti spun ceva

-Si eu …

-Te-am iubit , te iubesc si te voi iubi mereu.Imi este foarte greu sa-ti spun asta.

– Spune-mi , ce este? ce s-a intamplat?

– Crede-ma nu-mi este usor sa iti vorbesc.

-De ce? spune-mi, esti bolnav?

– Nu , nu sunt bolnav…

– …

-Imi plac barbatii.

-CUM? Si de ce dracu nu mi-ai zis pana acum?

– Nu am putut, nu mai stie nimeni, doar tu, acum.

-Cum ai putut sa mi-o tragi pana acum? a? Nu-ti este rusine? Poponar imputit?

-Iarta-ma, te rog. Te iubesc, dar imi plac barbatii.

– Vreau sa-ti spun si eu ceva… sunt insarcinata.

– Wow

– Cu fratele tau..

Lasă un răspuns

