iar despre Spiru Haret :(


Dupa cum ma asteptam Universitatea Spiru Haret nu renunta la centrele teritoriale Id din tara si din strainatate .

Eu preferam sa se supuna deciziei Ministerului si sa renunte la aceasta forma de invatamant (la distanta).

Poate este necesar sa renunte si la platforma BlackBoard, cu care se mandresc asa de mult , aceasta fiind de vina pentru toate problemele pe care le au acum. Platforma le-a permis deschiderea centrelor Id din tara si strainatate.

Consider ca este absolut inutila si nu te ajuta deloc sa fi mai eficient in invatare, ba mai mult  cunostiintele acumulate sunt mult mai putine si ele se uita foarte repede. Testele grila reprezinta virusul ce a imbolnavit invatamantul la Spiru Haret.

Grilele ce sunt introduse in acest program numit Blackboard sunt gresite , profesorii fiind neatenti cand le tasteaza , sau pur si simplu nu le pasa, le fac in graba si le gresesc, iar daca sunt bagate gresit in platforma, la examen chiar daca raspunzi cu varianta corecta , raspunsul fiind cel din carte , calculatorul ti-l valideaza Incorect.



Problema la Spiru Haret o reprezinta Platforma Blackboard.

2 gânduri despre &8222;iar despre Spiru Haret :(&8221;

  1. Stimate Domnule Sima,
    Va cunosc din anul I de facultate si va apreciez atat activitatea studenteasca, cat si pe cea literara.
    Dati-mi, va rog, voie, sa va contrazic in ceea ce priveste realizarea grilelor de intrebari pentru examene. Profesorilor chiar le pasa de acele grile, muncesc (uneori) extrem de intens la realizarea lor, nicidecum nu le fac in graba. Va scriu aceste randuri in deplina cunostinta de cauza; imi cunosc foarte bine colegii de catedra, ii cunosc, de asemenea, si pe cei din catedra de psihologie. Va asigur ca nu profesorii sunt de vina pentru modul in care apar aceste intrebari tip grila in blackboard, ci cei de la departamentul ce se ocupa cu transpunerea grilelor noastre in platforma propriu-zisa; acestia nu au nici un fel de legatura cu noi, cadrele didactice, cu munca noastra la acele intrebari. Acolo ar trebui vazut exact ce se intampla, de ce este posibila aparitia erorilor pe care Dumneavoastra, pe buna dreptate, le semnalati. Din pacate, nu depinde de noi, de cadrele didactice, acest aspect.
    Permiteti-mi, in final, sa va doresc mult succes in anii urmatori de studiu si, de asemenea, in demersurile Dumneavoastra jurnalistice.
    Toate cele bune!
    Dan Rosca

    Domnule Profesor , cursul dumneavoastra a fost unul dintre cele care mi-au placut si m-am intristat ca s-a facut doar un singur semestru.
    Cu siguranta undeva cineva greseste.
    Nu ma apuc acum sa-mi argumentez afirmatiile pentru ca nu se face, ar trebui sa-i pun intr-o lumina proasta pe unii profesori, ceea ce nu-mi doresc.
    Eu prefer sa nu se mai intample asa ceva.
    Mi se pare de bun simt ca acele grile sa fie macar scrise corect , daca nu se poate mai mult.
    Eu astept ceva schimbari.

Lasă un răspuns

