Ion Cristoiu vs Mircea Badea


Ion_Cristoiu



VS Mircea_Badea_1222339894_1


„PS. Am auzit că duminică seară, Mircea Badea m-a înjurat pentru interviul luat Elenei Udrea. Mă miră. Când am ieşit din studio, Mircea Badea nu asculta, ca de obicei, la telefon indicaţiile pe cine să înjure şi pe cine nu. Şedea pe canapea şi-şi mirosea subţiorile, convins că, de când trăncăneşte de unul singur la televizor, subţiorile lui nu put ca la toţi oamenii, ci miros a Sfântul Mir. Mai mult ca sigur a fost sunat după ce am plecat eu!”     (editorial – Jurnalul National)

Domnule Cristoiu, de dragul replicii, presupunand ca primesc ordine sa atac, macar nu primesc ordine sa pup in cur.Cat despre mizeria aia cu “subtiorile” m-am gandit un pic daca sa-i raspund sau nu. Este oribila si golaneasca. Am decis ca da. Imi amintesc un pic altfel momentul de pe hol. Eu cu siguranta nu-mi “miroseam subtiorile”, dar domnul Cristoiu incerca sa imite un ardei umplut. Stiti ce? Cred ca-i iesea de minune. ” (www.mircea-badea.ro)

2 gânduri despre &8222;Ion Cristoiu vs Mircea Badea&8221;

Lasă un răspuns

