Cum trebuie sa fie presedintele tau?


Presedintele pe care mi-l doresc trebuie sa fie

– Nefumator

Presedintele pe care mi-l doresc trebuie sa aiba

– unghiile taiate

– maini lungi

– palme ingrijite

– parul aranjat, dar fara breton

Presedintele pe care mi-l doresc trebuie sa :

– stie sa ma convinga ca eu sunt cel mai tare

– ma faca sa-l cred ca el m-a convins

– isi doreasca sa fie presedinte

-fie barbat, pentru ca femeile au zile proaste date de Dumnezeu , in care nu prea le mai arde de nimic.

– recunoasca faptul ca-i plac femeile

– recunoasca heterosexualitatea lui

– nu fie homosexual

– aiba cohones.

Presedintele pe care mi-l doresc e musai sa stie:

– cel putin doua limbi straine

– cum il cheama pe Presedintele Frantei , Germaniei, Spaniei si cum il cheama pe Prim-ministrul Angliei.

– sa povesteasca zilele in care a fost la un gratar cu Barack Obama, presedintele Statelor Unite ale Americii.

– sa manance cu fruculitza un peste cu oase.

– sa stie sa zambeasca elegant si sa rada frumos

Presedintele pe care mi-l doresc trebuie sa-si termine discursul care sa-mi placa in urmatorul ton:

thank-youIti multumesc tie pentru ca ma asculti, iti multumesc pentru ca-ti doresti sa ma votezi si iti doresc din tot sufletul meu multa sanatate. Fie ca Bunul Dumnezeu sa aiba grija de tine si de familia ta.

Iti multumesc.

2 gânduri despre &8222;Cum trebuie sa fie presedintele tau?&8221;

Lasă un răspuns

