Antenele nu cunosc ce inseamna obiectivismul.


Antena3 sustine un partid politic in alegerile prezidentiale.PNL, numai ca astia sunt atat de prosti incat nici nu stiu sa profite de sustinerea lor. Si ei tot ii reproseaza lui Crin Antonescu, rarele iesiri la tv..sub lumina reflectoarelor.

Degeaba il sustin ei. Omul asta nu are nimic in comun cu functia de presedinte al tarii.

Este timid, ceea ce-l va distruge. Nu stie sa profite de mainile care ii sunt intinse. Asta imi da de gandit ca este si lenes.

Cum la Antena2 isi are emisiunea , Aruncatorul de saliva Victor Ciutacu, normal ca antena 2 nu cunoaste obiectivitatea.

Dupa ce 4 ani la rand au criticat guvernarea Tariceanu, si cu multa vehementa pe aliatul PNL-ului  din Fosta alianta D.A. Traian Basescu, acum il pupa in cur pe Crin Antonescu. Se dau si prieteni cu el. Iar el, se pare ce se ascunde prin diverse locatii sa nu-l mai gaseasca cumva Scuipilici, sa-i umple fata de saliva lui fasneata.

Se vede pe atitudinea lui , Crin Antonescu este timid si nu doreste sa devina Presedinte. Ii este frica de aceasta functie. Este prea mare pentru el.

Rusine Antene. Rusine.

Criticati RealitateaTv ca-l pupa in cur pe BAsescu, voi ce faceti acum? Ca nu este Basescu? da .. dar este Antonescu.

Nu mai vreau un escu la conducerea tarii. Imi ajunge. Prea multi.

Ciutacu, sterge-te la gura.

5 gânduri despre &8222;Antenele nu cunosc ce inseamna obiectivismul.&8221;

  1. horya, vehementa ta imi place. imi ziceai sa caut eu ceva despre anumiti prieteni ai lu’ ciutacu. daca asta citeste postul tau te baneaza la orice comment pe care o sa-l mai faci tu pe blogu’ lui si al fratilor m/m.

    • nu ma intereseaza daca ma baneaza sau nu. O sa lansez dezbateri aici.
      In cazul in care la el nu se mai poate. Si eu spre deosebire de el , nu banez pe nimeni. Punct.
      Esti invitat oricand sa injuri pe cine vrei tu,, sa aplauzi cu placere pe cine vrei tu.. esti bine venit oricand. Esti prietenul meu.;)

      • ma bucur sa aflu ca mai e oameni in romanica asta de kkt.
        da ‘de fratii mm tot nu-mi zici nimic. nu-i bai vezi ca azi e ziua
        pcr vezi blogu’ lu’ moi pina o sa ma invat cu link.

      • Si eu ma bucur , pentru ca esti prezent aici alaturi de mine. Nu inteleg insa cu ce doresti sa te ajut?

      • cu nimic si eu ma bucur ca ne citim, si tinind cont ca azi e 8. 05
        eu beau o bere si pt. si mai ales cu tine. am glumit doar cu 8.05
        restul ramine valabil.
        era vb. de pretenii lu’ ciutacu mordechai.

Lasă un răspuns

