Alege Noul ROMAN. Alege o Noua Romanie.


Observ astazi cu o foarte mare mahnire cum in societatea romaneasca, sunt incalcate cu pura constiinta regulile morale stabilite sau nu prin semnarea tuturor a acelui blestemat contract social, despre care

Jean-Jacques Rousseau vorbeste cu o deosibita maiestrie in lucrarea „Despre contractul social” .

you_are_a_consumer1

Azi am hotarat sa nu mai deschid deloc televizorul, sa nu mai citesc niciun ziar.. dar in schimb mi-a placut foarte mult cand am deschis o carte. Nu conteaza ce carte.. conteaza ca dupa atata timp de pauza , am reusit sa citesc cu o placere deosebita acele texte pe care nu-mi inchipuiam ca le voi aborda vreodata .

Poate te intrebi de ce am inchis televizorul, nu?

Raspunsul meu il ai si tu, pentru ca stiu ca nici tie nu-ti place ce vezi, dar nu ai incotro, pentru ca doar asa te poti informa.

Nu-i asa ca vezi ce vad si eu? anume: jocuri politice murdare care ies la iveala cu cat campania electorala se apropie.

Se pare ca s-a gasit un vinovat pentru tot ceea ce este rau in Romania, pentru faptul ca regulile morale au fost incalcate.. cine este? cred ca-l cunosti, Gigi Becali.

Nu-l cunosc personal, dar un om caruia ii place sa mulga oile dimineata si sa bea laptele pur, direct de la tzatza, fara sa-l fiarba..eu zic ca nu poate sa se gandeasca la lucrurile murdare de care este acuzat.

Avem alegeri anul acesta.

Avem patru candidati mari si tari.

Traian Basescu, Mircea Geoana, Crin Antonescu, Principele Radu.

Unul singur  reprezinta romanul de azi, Traian Basescu, dar romanul vrea cu toata fiinta lui sa se schimbe, pentru ca Psihologul Obama a reusit sa-l faca sa gandeasca altfel.

Trei oameni puternici se bat pentru rolul de Noul Roman, Mircea Geoana , Crin Antonescu, Principele Radu. Ei mizeaza pe schimbarea pe care poporul  si-o doreste.

Problema este ca cei trei ne vand cam aceeasi imagine: un bun diplomat, un patriot cu discurs sublim si care gadila placut urechile, cu o aura morala desavarsita demna de medalia de aur.

Sunt trei. Romanul trebuie sa aleaga din cei trei unul singur, astfel votul se disperseaza in trei directii, al patrulea candidat absorbind astfel o majoritate de voturi confortabila.

Ce imi da mie speranta? Putinii oameni care o sa se prezinte la vot.

In concluzie, vom avea un tur 2 in care Traian Basescu se va bate cu invingatorul dintre cei trei candidati.

Cel care va castiga apoi, este Noul Roman.

Alege  ce vrei sa fii. Omul evolueaza. Asa ca am incredere in tine. Alege-te !

Lasă un răspuns

