Imagini !!! Gigi Becali incatusat Gigi Becali in catuse POZE !!!


gigi-becali-in-catuse1

Exclusivitate Antena3.

Sursa: Antena3, Sinteza Zilei

Ce pare ai ? Te emotioneaza?

Eu nu am cuvinte

5 gânduri despre &8222;Imagini !!! Gigi Becali incatusat Gigi Becali in catuse POZE !!!&8221;

  1. nu se poate asa ceva…hotii sa fie liberi iar becali sa fie inchis…este clar:traim in Romania….frailor:DORMITI LINISTITI,JUSTITIA DOARME SI EA!!!!

  2. GIGI,GIGI NU UITA ASTA E POLITICA, GIGI BECALI ,IARTA JUSTITIARII.EI DOAR EXECUT ORDINUL DE SUS.TU FI CEL DE ,DINAINTE ,ACEL BECALI FARA FRICA.SUNT ALATURI DE TINE . SI ACUM SA VA SPUN PAREREA MEA DESPRE ACEASTA POZA:MA SOCATTTTTTTTTTT,ACUM CHIAR NU MAI AM INCREDERE IN JUSTITIA ROMANA.

  3. este cea mai proasta alegere facuta de basescu sal bage pe gigi la puscarie sa pus cu cine nu trebuia RESPECT BIBI BECALI am ajuns mai rai ca pe timpu lu ceausescu sa nu avem voie sa spunem adevaru rusine sati fie base

  4. este cea mai proasta alegere facuta de basescu sal bage pe gigi la puscarie sa pus cu cine nu trebuia RESPECT GIGI BECALI am ajuns mai rai ca pe timpu lu ceausescu sa nu avem voie sa spunem adevaru rusine sati fie base

  5. stati sa iasa GIGI BECALI din arest sa vedeti ce o sa fie dupa…orikum respesct GIGI BECALI ,un om de mare onoare,,,ce a facut GIGI BECALI nu a facut nimeni de la Ceausescu pana in zilele noastre..FREE GIGI BECALI

Lasă un răspuns

