DANIELA CRUDU


Blonda , acum Bruneta baietilor Razvan si Dani.

divizia-sexy-daniela-crudu-pandurii-5d72a3bdivizia-sexy-daniela-crudu-pandurii-a5fe261daniela-crudu-pozaoc5qcgcwljgynjiwnzawideymdi2nzmznzux01hxzy5njguanbnmc4ymji1njewmcaxmjaynjczmzkw-13032987498_fbe43aa1eb_mdaniela-crudu-id52

daniela-crudu-poza1

14 gânduri despre &8222;DANIELA CRUDU&8221;

  1. Dupa ce am citit blogul cu Diaconescu si celebrul (celebra) Naomi, am vazut ca aveai si acest post… Cat de cruda poate sa fie d-soara Crudu? :))
    Am vazut pictorialul din Playboy (scz de reclama gratuita) dar sincer nu am fost prea incantat de cele vazute. Unele femei sunt frumoase doar imbracate!

  2. VAIDE PULA VOASTRA:)))
    A-ti vrea voi o fata ca daniela , steti numai papagali:)))
    cica nu ia placut pictoarialu din playboy:)))
    pfff
    ma intreb cum arati tu ma vaide tine:))

    asta e buna in draci acuma nu mai conteaaza cuma ajuns aici dar a ajuns;)

  3. @Adela: poate ca noi avem ceva mai bun acasa si crede-ma ca exista femei mai bune decat aceasta Daniela Crudu. Nu ma intereseaza cum a ajuns si unde a ajuns. Nu mi-a placut pictorialul, ai vreo problema? /:)
    Unde e dreptul la libertatea cuvantului? Eu mi-am spus parerea proprie si personala, la fel cum si tu ti-ai spus parerea ta, gaina fara pene ce esti! 😀
    Eu-s multumit de felul in care arat si nu e cazul sa vorbim despre asta. In acest post se vorbea despre Daniela Crudu, nu despre NEBUNDELEGAT.
    Astept cu interes – pe viitor – un post in care sa se vorbeasca despre Adela! 😉

  4. @nudaunume: gusturile nu se discuta! la fel cum tu te caci – sa ma scuzati de expresie – in gusturile mele, la fel si eu ma cac – sa mai fiu scuzat inca o data de expresie – in gusturile tale! 😉
    Mie nu-mi place aceasta Daniela Crudu… sau Prajita! si punct!

Lasă un răspuns

