De ce am mai votat? De prost ce sunt. Credeam ca se schimba ceva..Se va schimba dar nu acum este momentul, imi raspunde eul


Da, am votat pentru schimbare, am votat oamenii in negru, adica am votat imaginea, pt ca eu asta votez, imaginea.

Am votat oamenii imbracati la costum cu un discurs serios si am votat oamenii care au stiut sa ma faca sa-i cred si s-au facut intelesi.

Dar uite ca azi vad ceva ce speram ca nu o sa mai vad niciodata. Vad cum doua partide care s-au contrat si faultat in toti acesti patru ani, ba mai mult unul a si impuscat un conducator al celor opusi..acesta reusind sa supravietuiasca impuscaturii si s-a refacut miraculos..cred eu sugand sangele adversarului, sunt acum frati de cruce.

Azi ii vad impreuna pentru ca Noi contam si pentru ca Noi suntem inainte de toate, pt ca ei ne vor bine..vor sa traim numai in puf, lapte si miere.

Deci ce sa inteleg eu de aici?

1. In Romania nu exista oameni care-si vor raul, ei doar se dojenesc.

2. Conducatorii Romaniei sunt aceeasi care au fost si anii trecuti.

3. Recunosc ca noi am gresit pt ca nu am votat in nr mare si nu am votat un singur partid poate asa era mai limpede situatia si nu-i fortam sa actioneze asa cum au facut-o

4. Partidele se lupta pentru programele de guvernare, dar nu renunta in ruptul capului la functii.. deci ii doare-n-cot de soarta celor mici.

5. Sa zicem ca vor sa ocupe acele scaune doar din motivul ca daca vor fi ei acolo..nu vor mai fi ceilalti care ne vor raul, ei stiu sa gestioneze mai bine situatia si cand noi vom pofti la cotoiul lor , ei ni-l vor da noua de la gura lor, spunand ca ei se satura doar vazand cum noi mancam cu pofta, nu asa cum fac ceilati care au fost inaintea lor..care nu ne dadeau nimic.

6. Vai ce draguti sunt.

7. Tin la noi . oameni domne .. nu animale..au suflet..ce simpatici sunt:*

8. Traina Basescu va avea si urmatorul mandat pentru ca:

a) Eu unul il voi vota..nu spuneam asta acum 24 de ore, dar m-am razgandit

b) Desii toti il injura..se pare ca toti il iubesc.

c) Pentru ca Sinteza zilei trebuie sa mai fie lider de audienta inca 4 ani cel putin.

Hai sa Zambim pentru ca asta ne-a mai ramas de facut.

Lasă un răspuns

