si ce v-am spus eu voua


Acesta este doar inceputul ratarilor ..vor urma si mai multe..ar trebui sa ne numim generatia de ratati..aia care critica cu inversunare comunismul..aia care adopta orice stil le pica in mana..si sunt cool..aia care vad in globalizare cel mai mare vis..si fac orice ca el sa se indeplineasca..da.. aia suntem noi, generatia de ratati..generatia aia care se zice ca va ridica tzara..uite ce o mai ridicam..

Ca elev..nu vreau teme acasa..vreau ore cat mai putine ..ce dracu imi trebuie mie..porcariile alea de ore..vreau tata ore de practica..ca sa pot sa chiulesc mai bine…eventual sa pot sa si fumez in laborator ..vreau sa ma lase cu Ipodul la sc..in ore..pai ce dracu nu trebuie sa fiu informat..despre toate kakaturile de langa mine?..ce ma intereseaza pe mine sc..e o porcarie..atata timp cat nu-mi satisface nevoile mele de intelectual innascut..pai nu ma mai duc nene..mai bine imi tratez viatza cu respect oferindu-i ceva de baut la o fisa cu gask..pai ce..nu-i asa..una mica niciodata nu strica..

Ras, oameni buni..din aceasta cauza ne fac batranii cum vor ei..defapt noi suntem rezultatul lor..cat mai putina carte cat mai multa prostie..se vrea sa se stie ca suntem inteligenti..si de fapt stim doar ca Basescu si-o trage cu blonda..si asta este cea mai tare informatie pe care trebuie sa o retzin.. lasa dracu la o parte teorema lu’ Pitagora ce ma doare pe mine de aia..asta este mai important cum si-o trage x cu y..ca doar in secolul asta..se merge in totalitate pe placere..ce nu-mi creeaza placere..nu e bun ..ce nu ma excita il dau dracu..

De aceea eu ma inclin mie..si va spun sa zambiti ca eu sunt cu capul in jos..am ametit..

3 gânduri despre &8222;si ce v-am spus eu voua&8221;

  1. multumesc pentru sfaturi si va promit ca nu vor mai exista greseli de scriere in articolele publicate, va astept cu noi sesizari..si de ce nu cu propuneri de teme pe baza carora sa discutam.

Lasă un răspuns

