ce-mi trece prin cap..


Razboiul Georgia -Rusia se pare ca este pe final..

Presedintele Romaniei are astazi intalniri cu partidele pe tema justitiei..eventual se mai pot discuta si temele propuse de catre partide..

Observ din ce in ce mai mult oameni inteligenti si bine pregatiti in ceea ce fac..ca sunt invitati la diversele emisiuni..sunt in special tinerii ..si asta imi place..este un lucru de aplaudat

Despre olimpiada nu prea mai am multe de spus..astept inca o medalie, deocamdata se lasa asteptata..imi este si rusine…sincer va spun, nu mai suntem deloc echipa care am fost cu rezultatele pe care le obtineam ..imi pare rau..sunt dezamagit ca roman..doar locul 7 la masculin pe echipe..nu mai zic nimic..poate o sa ne faca o surpriza placuta fetele..Doamne ajuta

DNA..daca domnul presedinte accepta propunerea dl. ministru Predoiu.atunci dl Morar va fi inlocuit la sefia DNA-ului cu Monica Serbanescu (http://www.amosnews.ro/CV_Monica_Serbanescu_ieri_invatator_astazi_sef_la_DNA-252948 )

Cam acestea ar fi principalele subiecte…plus donatiile facute de romani pt romani.se dovedesc a fi o bataie de joc..fata de acei oameni batuti de soarta..ce sa faci..asa-i romanul.

Steaua a plecat spre Istambul..le urez bafta..cu toate ca nu cred ca au vreo sansa..

Restul picanterii..Zambeste, pentru ca totul este OK.

Lasă un răspuns

